Ευτυχώς που υπάρχει ο τουρισμός…

Λεφτά έφερε ο Ιούνιος. Χάρη στις ομορφιές, στις γαλήνιες θάλασσές μας, στις πανέμορφες ακρογιαλιές, στο κάθε μέτρο της ελληνικής γης, που σε γοητεύει όσο καμία άλλη.

Κοντά στα 2 δισ. ευρώ ήταν οι εισπράξεις από τους τουρίστες που έκαναν στην Ελλάδα τις διακοπές τους. Για την ακρίβεια, τα έσοδα ήταν 1,915 δισ. ευρώ, περισσότερα απ’ ό,τι τον περσινό Ιούνιο, που ήταν 1,658 δισ. ευρώ. Αυτονόητο ότι και τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, που μας αποχαιρετά, τα λεφτά που μπήκαν στη χώρα ήταν πολύ περισσότερα.

Πριν από κάποιες Κυριακές, τα «Θαρραλέα» μας είχαν τίτλο: «Ο τουρισμός είναι ο δικός μας πύραυλος, που μπορεί να εκτοξεύσει την ανάπτυξη».

Το πιστεύουμε απόλυτα. Μαζί όμως με τις ομορφιές της χώρας μας, που είναι ο μαγνήτης, θα πρέπει ο ξένος τουρίστας να έχει και πολύ καλή εξυπηρέτηση σε όλα. Να μην τον βλέπουν οι μαγαζάτορες ως ευκαιρία για… καταλήστευση και να φεύγει ευχαριστημένος και με την επιθυμία να ξανάρθει.

Γιατί «στον τουρισμό δεν φτάνει μόνο ο ήλιος», όπως επισημαίνει ο γενικός διευθυντής της «Μεγάλης Βρεταννίας» και του «King George» κ. Τιμ Ανανιάδης σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή». «Ό,τι προσφέρεις πρέπει να είναι ποιοτικό και η υποδομή ολοκληρωμένη. Δεν αρκεί μόνο τι προσφέρει το ξενοδοχείο αλλά και το ταξί, το αεροδρόμιο κ.ο.κ. Είναι απαραίτητο να σοβαρευτούμε», τονίζει ο κ. Ανανιάδης.

Και επισημαίνει: «Αλλάζει ο τουρισμός, αλλάζει και ο τουρίστας», και αυτό σημαίνει ότι «έχουμε κι εμείς ευθύνη ως οικοδεσπότες προς τον επισκέπτη μας.

Πρέπει να δούμε τι θέλει ο πελάτης μας και τι μπορούμε εμείς να του προσφέρουμε, σε συνάρτηση και με το τι του έχουμε υποσχεθεί».

Αυτά που θα έπρεπε να είναι αυτονόητα τονίζει ο κ. Τιμ Ανανιάδης ότι ο τουρίστας θα πρέπει να τα συναντά παντού.

Η άνοδος του τουρισμού σχετίζεται και με τις γεωπολιτικές συνθήκες στη γειτονιά μας, ενώ χώρες που πριν δεν έδιναν τουρισμό στην Ελλάδα τώρα δίνουν.

Είτε Κίνα λέγεται αυτό, είτε Ρωσία, είτε Μέση Ανατολή, λέει ο γενικός διευθυντής της «Μεγάλης Βρεταννίας».

Τώρα που βλέπουν την Ελλάδα με θετικό τρόπο, που τα πράγματα είναι πιο ήρεμα, υπάρχει μια επιστροφή.

Το βλέπουμε από πελάτες που ταξιδεύουν με προσοχή. Νιώθουν πιο ασφαλείς, εκτιμά ο κ. Ανανιάδης.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *